10 Temmuz 2013 Çarşamba

Çok Istersen

Eğer bir şeyi çok istersen onu elde edebileceğin iddia ediliyor. Bir yere kadar doğru kabul edilebilir belki ama bana çok da olurmuş gibi gelmiyor.
Diyelim ki zayıflamayı çok istedim. Azmeder rejim ve spor yaparim, zayiflarim, ok...
Burnumu veya ne bileyim çenemi beğenmiyorumdur, para biriktiririm gider estetik olurum,ok...
Zengin olmak istiyorsundur, en kõtüsünden beyaz kadın ticareti yapar yolunu bulursun :), ona da ok...
Peki birini seversen ve o da seni sevsin istersen ne yaparsin? Hah... bak işte o zaman orda bir durmak gerekir bence . Muska yaptirsan olmaz, okunmuş su içirsen olmaz, rüşvet versen olmaz...Benim bildiğim, sadece kendin olursun ve beklersin. Seanslarimizdan birinde piçiko bana "siz hep seçilmeyi bekliyorsunuz" demişti. Bu laf bana garip gelmişti çünkü aksi bir durumun olabileceğini düşünemiyorum bile. Ben birini sevecegim ve "seni sectim pikaçu" diyip işi bağlayacağım, hadi canım...
Eğer bu düşünce şeklini aşmayı başarabilirsem, hayat çarkimdaki bir boşluğu daha doldurabilirim belki ;).Var mı bunun bir yolunu bilen ?

2 yorum:

  1. Valla ben de bunun öyle örnekleri var ki bitanem bir ara hatırlat anlatayım. Bugün gördüğün çoğu mutlu yuvanın ilk kuruluş aşamalarının kaçmaya çalışan erkekler ve buna izin vermeyen kadınlardan oluştuğunu çok gördüm :)
    Hatta şöyle söyliyim kadın isterse,seçerse erkeğin pek şansı olduğunu düşünmüyorum. Bu noktada kendine bak diyebilirsin, haklısın, ben de bunu pek iyi becerebilenlerden değilim ama bu becerilemediği anlamına gelmiyor.

    İşi çok maddiyata dökmiyim diyorum ama insanoğlu bu, kurallar pek farklı işlemiyor. İnsan inanmadığı,beğenmediği bir şeyi satamaz, işte durum budur. Sen kendini sevicen ki satabiliycen. Alan da kendi aldı sanacak ama olayı senin pazarlaman bitirmiş olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay bee! Bunu daha derin konusalim . Saticam ama kendi aldi sanacak ??!!! :))

      Sil