20 Temmuz 2013 Cumartesi

Toparlanma zamanı

Bir kaç gündür dikkatim dağıldı yine. Sağlıklı ders çalışamıyorum. Zaman kısaldıkça paniklemeye başladım sanırım. Akşam yorgun geliyorum, yemek yemek ve dinlenmek gibi mazeretler uydurup çalışmak için ayak sürüyorum, bazen de uyuya kalıyorum. Bu arada tatlının dozunu kaçırdım. Resmen kendimi baltalıyorum.
Psikiyatristlerle seanslar yapmaktan uzmanlaşmış biri olarak, bu durumun bünyenin kendini savunma mekanizması olduğunu çok rahatlıkla söyleyebilirim :) . A be salak bünye ! Bunlar senin iyiliğin için yapılan şeyler... Biraz dişimi sıksam, biraz daha ağırlık verip şu sertifikayı alsam, belki de gerçekten yapmak istediğim şeyleri oldurmak için büyük bir adım atmış olurum.
Koçumcuğum geçen haftalarda, yine ben  böyle bir ruh halindeyken, bana  Katy Perry'nin Firework şarkısını göndermişti. Çok hoşuma gittiğini görünce benim şeker çekirge de üşenmemiş o şarkının sözlerini internetten indirip sevimli süslemelerle bana hediye etmişti. Bugün hayal kırıklığı içinde ofisteki masamda otururken, gözüm masamın yan çeperine yapıştırdığım o şarkı sözlerine takıldı .
You don't have to feel like a waste of space 
You're original, cannot be replaced 
If you only knew what the future holds 
After a hurricane comes a rainbow 
Anın karmaşasına çok çabuk yenik düşüyorum. Büyük resme bakmayı hep unutuyorum ve saçma sapan meselelerle kafa yorup asıl yapmam gerekenlerden uzaklaşıyorum. Bu da beni aynı olumsuz ruh haline sürüklüyor.
Amaaa... Bu kadar koçluk seansından sonra yine çuvallarsam yuh olsun bana... Toparlan kızım... Asıl hedefi unutma. Daha sırada yapılacak çok şey var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder