8 Aralık 2013 Pazar

Hoh hoh !


Hoh hoh... Hoolooskooo... Hoh... Siz de kokuyu alabiliyor musunuz? Tanrım! Neden böyle bir şey yaptım ki? Kaç kere dişlerimi fırçaladım. Süt içtim. Üç - dört tane Freshies yuttum. Bana mısın demedi yahu. Biliyorsunuz günlerdir soğan salatası aşeriyordum. Nihayet bu öğleden sonra büyük bir keyifle yapıp mideye indirdim. Gelin görün ki şu saat oldu, hala kokusunu üstümden atamadım. Aksi gibi soğan yeme cesaretini, tüm pazar gününü evde geçirmeyi planladığım için gösterebilmiştim. Nasıl olsa kimse ile irtibatım olmayacaktı. Yarın temizlikçi kadının geleceğini yeni hatırladım. Offf.. Rezil olacağım kadına. Ben en iyisi onu eve aldıktan sonra anneme kaçayım. Ne de olsa annedir, koksa da yavrum der bağrına basar. Yani.. İnşallah...

Bu arada, bugün diyetisyene gitmiştim. 1.3 kg daha vermişim. Önümüzdeki hafta spora gitme işini de sıkı tutarsam, yılbaşına kadar 80 kiloya inerim belki. Hadi bilemedin 83 .. Gerçi 85'e de razıyım ama... yok yok 80 iyidir, hedefi büyük tutmak lazım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder