24 Ocak 2014 Cuma

Neye niyet neye kısmet..

Özlediniz mi beni bakiiim ? Koşuşturma içinde yazmaya vakit bulamıyorum. İş güç yoğun ama bu sefer özel hayatımı ihmal etmemeye çalışıyorum. 


Hatırlarsanız geçen yazımda İtalya'ya gitmeye niyetlendiğimden bahsetmiştim. Bu düşüncemi Çılgın Ruziye'ye ilettiğimde, Şubat ayı sonunda Hollanda'ya gideceğini, istersem ona katılabileceğimi söyledi. Kedi miyav der mi?!! Hemen atlatadım tabii. Pasaportumun süresi çoktan dolmuştu. Bu hafta içinde hemen fotoğraf ve harç işlemlerini halledip pasaport başvurumu yaptım. Bugün elime geçti. Oysa başvurumu yapalı sadece 2 gün olmuştu, inanılmaz bir hız. Bu arada emniyet müdürlüğündeki polis memurunun güler yüzü ve yardım severliği görülmeye değerdi.Yaşlı bir teyze vardı. Kendi başına oturup kalkmakta zorlanıyordu. Ona hem işini halletmekte çok yardımcı oldu hem de giderken aşağı kadar yardım etti. Anladığım kadarı ile taksiye binsin diye biraz da para vermiş. Helal olsun, ne diyeyim.


Neyse konumuza dönelim. Bundan sonraki iş Schengen vizesine başvurmak.Umarım bir aksilik olmaz da tüm işlemler yetişir. Çok ucu ucuna olacak. Schengeni aldıktan sonra artık kim tutar beni? süresi dolana kadar bir oraya bir buraya.. ooohhh.. gezer dururum artık. Şöyle karanlık bölgelerden çıkıp aydınlıklara ulaşmak lazım, diiii mii ama ?  :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder