17 Ocak 2014 Cuma

Tebrik Kartları


Dün sizlerle paylaştığım olay yüzünden gece uyumakta epey zorlandım. Dolayısıyla bugün istemeyerek de olsa geç kalktım. Dünün huzursuzluğu, uykusuzluğun verdiği sevimsizlik ve işe geç kalma telaşı ile evden kendimi zor attım. Binanın kapısından çıkarken gözüm posta kutusuna takıldı. İçinde faturalardan farklı bir şey vardı. Meğer sevgili Arsız Böcük'üm yeni yıla girmek için gittikleri Roma'dan bana tebrik kartı göndermiş. O anda ne kadar mutlu olduğumu ve yüzüme yayılan kocaman gülümsemeyi size tarif edemem. Tam yılbaşı günü de sevgili Gamsız Böcük'ten aşağıdaki kartı almış ve aynı mutluluğu hissetmiştim. Merak edenler için; Bu tatlı kız şu yazımdaki fotoğrafta biberonu tutan elin sahibi :)


Arsız Böcük mesajında, oraları görmemi ve 2014'te tüm hayallerimi gerçekleştirmemi dilemiş. Neden olmasın? Duyduk duymadık demeyin ! Bu sene bir çılgınlık yapmaya  ve Italya'ya gitmeye karar verdim :). Eeyyy Evren ! Duy sesimi . Zamanını şu anda bilmiyorum ama illaki bu sözümü tutacağım. Bugüne bugün tek başına Sapancalara gitmiş hatunum, bunu mu yapamayacağım ? Hah !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder