10 Nisan 2014 Perşembe

Jazz Kafası..


Dün akşam Çılgın Ruziye ile birlikte Zorlu Center PSM'de Kerem Görsev Trio & Allan Harris'in konserine gittim. Tek kelimeyle muhteşemdi. Repertuvarlarında en sevdiğim şarkılar vardı. Allan Harris'i canlı dinlemek çok başkaydı. Çok yumuşak ama azzııcık çatallı bir sesi var. Cana yakın ve esprili tavırlarıyla da epey beğeni topladığını söyleyebilirim.


Konser çıkışı isteyen herkesle fotoğraf çektirdi. Ben eksik kalır mıyım? Milleti yarıp yanına yaklaştım ve bir selfie rica ettim :). Ben güzel bir poz ayarlamaya çalışırken sıra bekleyen bir hatun kendince iyilik yapmak istedi ve telefonu kaşla göz arasında alıp yardımcı oldu. Keşke olmasaydı . Öyle bir açıyla çekmiş ki çok kötü çıkmışım.


Neyse, sonra bir baktım uzaktan Kerem Görsev geliyor. Hemen seslendim, "Kerem Abbiiiiii !" . Çılgın Ruziye birden kolumdan çekiştirdi, "N'aapiyosun sen?!!!" . Ya ne var? Daha iki gün önce twitterdan yazışmışız. Amcam "konsere bekliyoruz" diye tweet atmıştı. Ben de bilet resimlerini gönderip "geliyoruuuuz" demiştim. O da "Harika, görüşmek üzere" diye cevap verdi. "Görüşmek" karşılıklı olan bir aktivitedir. Ben onu gördüm eyvallah ama onun da beni görmesi lazım di mi? ... Yani şimdi böyle söyleyince biraz garip olduğunu kabul ediyorum ama :))...  Allahtan o kalabalıkta adam beni duymadı. Yoksa "buyur kardeş" dese ne cevap verirdim bilmiyorum. Yanına gidip bir selfie de onunla çektim. Amcamın boyu epey uzun olduğu için benim kafamın ancak yarısı çıkmış. Yine de hatıra olarak saklayacağım.


Kerem Görsev'e nedense ayrı bir hayranlık ve saygı duyuyorum. Adam jazz müziği hakkındaki ön yargıları kırmak, yaygınlaştırmak ve sevdirmek için elinden geleni yapıyor. Epey emek verip Karnaval.com'da Joy Jazz'in yayına girmesini sağladı. Her gün iş yerindeki o yoğun ve stresli ortamda bu kanalı dinlemek beni çok rahatlatıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim. O kadar çeşit arasından seveceğiniz ve zevkle dinleyeceğiniz bir tür bulacağınızdan eminim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder