12 Haziran 2013 Çarşamba

Ekime Kadar...

Alın işte ilk taahhüdüm. Ekime kadar mutlaka kilo vermeliyim.
Savaşını vermem gereken en öncelikli konunun bu olması gerektiğine karar verdim.

Çünkü ;
  • Her şeyden önce sağlığımı olumsuz etkiliyor
  • Kendimi yaşlı hissetmeme neden oluyor. Oysa daha körpecik hatunum :P . Biraz daha zayıf olsam 30'um diye yuttururum yemin ediyorum.
  • Eskiden kolay lokma dediğim tipler için artık "o bana bakmaz ki" diye cümleler kuruyorum.
  • Her istediğimi giyemiyorum.
  • Yapmak istediğim bir çok şeyden, sırf bu kilo ile o ortamlara girmek istemediğim için vazgeçiyorum. Saçma di mi ?!! Ama öyle ..
Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın Ekim ayında evleneceği haberini aldım. Hem de hiç yabancı olmayan biriyle ;) .Anlaşıldığı üzere asıl derdim bu :).
Arsız böcük evleneceğini bana aylar öncesinden haber vermişti. Ha bugün ha yarın diye diye zaman su gibi akıp geçti ve ben yine istediğim gibi bir elbise bulamadım. Oysa hayalimde şöööyle kıpkırmızı, dekoltesi güney afrikaya kadar uzanan zarif bir elbise giymek var.
Yaaa üfff tamam o olmazsa bu da olur 
Uzatmayalım...İşin özü hedefimin kilo vermek olması. Bunun için 2 sene önce gittiğim diyetisyenin verdiği listeleri gün yüzüne çıkardım. Yarından itibaren kaçamak yapmadan başlıyorum. Ayrıca günlerdir ihmal ettiğim spora da başlayacağım. Ama öyle site içinde yürümek yok artık. Hafta içi en az 3 gün, hafta sonu 2 gün birden spor salonuna gidilecek.
Yahu İstanbul'un en iyi spor kulüplerinden birine 11 yıllık üyeliğim var. Ama üşengeçliğimden ve oraya giden zayıf hatunları görüp sinir olmaktan canım gitmek istemiyor.  Yok artık öyle ... Hatunlara değil, onlara destek olan spor hocalarına odaklanacağım...Bakınız aşağıdaki sekil 1-A .  Arkadaş gerçekten oranın hocalarından bu arada...Yılbaşı partisi için özel olarak çekilmiş fotoğraflardan biri bu. Hocaların tamamına yakını böyle, yani yardım sever demek istiyorum.  Neyse konuyu değiştirmeyeyim...

Pekii, bu işin takibi nasıl olacak ?  Öyle ya, karar verdim demekle olmuyor. Haftanın belli bir günü o hafta boyunca ne kadarlık bir ilerleme olduğunu buradan duyuracağım. Kaçamak yaptıysam veya spora gitmediysem onları da söyleyeceğim. Günahım, sevabım burada olacak yani. Bakalım kendime kurduğum bu ilk tuzak işe yarayacak mı? Beni izleyin anacığıımm :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder