21 Haziran 2013 Cuma

Tanışalım



Sizi batının en tembel, en sözünde durmayan, ideallerini gerçekleştirmek için yapmaya kalktığı her  şeyi yüzüne gözüne bulaştıran, en azılı beceriksiz insanıyla tanıştırmak istiyorum...BEN !
Bugün iş yerinde bir arkadaşın doğum gününü kutladık. Yine koca bir dilim pasta yedim. Eee..yarın da anneciğimin doğum günü. Ooooffff...
Ben kimim biliyor musunuz? Hani piyangodan ikramiye kazanmak isteyen ama gidip o kahrolası bileti almayan salaklar var ya, hah işte onların ele başıyım. Yapmak istediğim çok şey var. Başta yeniden normal bir kiloya düşmek gibi güzel hayallerim var. Ama hayallerimi gerçekleştirmek için bir türlü uyanamıyorum. Hımm ... bi dakka yaw, belki de bir prensin gelip öperek beni uyandırması gerekiyordur!!... Peehhhh
Hayır hayır...pes etmek yok. Tamam, ben de pazar günü diyete başlarım. Hem hafta başı candır, diyete başlamak için en güzelidir. Sabahtan havuza da giderim. Hem yüzerim, spor yaparak eririm, hem de güneşlenirken cillop gibi delikanlıları seyrederken eririm , oohh...


2 yorum:

  1. gittin mi bari pazar gunu havuza? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bahtsız bir bedeviyim unuttun mu:), o hafta hava bozdu gidemedim :)

      Sil