9 Haziran 2013 Pazar

Öyle Bir Geçer Zaman Ki...

Aman tanrım, yazmayalı ne kadar zaman olmuş.  En son 2010'da bir şeyler yayınlamışım. Benimkisi maymun iştahlılık arkadaş. Önce heveslenip başlıyorum, sonra tembellik edip peşini bırakıyorum.
Peki ne değişti bu zamana kadar?
* Taşındım
* 10 kilo verdim
* Psikiyatristimi değiştirdim
* Artık bir yaşam koçum var
Pekiii ne değişmedi?
* Hala şişmanım
* Hala kağıt üstünde evliyim
* Hala ... saçmalıyorum
Hayatımdaki en önemli değişim, değişmeye karar vermem oldu. Bunun için önce farkındalıklarımın oluşmasını sağlamak ve sonrada bunları geliştirerek arttırmak gerekti. Değişim gerçekten çok sıkıntılı ve zor bir süreç . Zaman zaman moralimin bozulduğu, pes etme noktasına geldiğim ve vaz geçtiğim oldu, hala oluyor. Ama kendi iyiliğim için sil baştan bile olsa yeniden başlayıp devam etmem gerektiğini hiç unutmuyorum ve ayağa kalkıp "hadi bir daha" diyorum. İnsanın kendisini keşfetmesi ve bu keşif sırasındaki değişimleri gözlemesi çok başka bir keyif.
Elimde benimle ilgili özellikleri ortaya koyan bazı tanımlamalar var. Bunlar bir test sonucunda ortaya çıktı. Hedefim, bu sonuçlar doğrultusunda bazı özelliklerimi geliştirmek, bazılarını törpülemek...sonunda "kazanan şirinlik muskasına" ulaşmak :)

Bu dönemde başlamam gereken ilk noktanın, savaşçı kimliğimi biraz daha öne çıkarmak ve diğer hedeflere ulaşmak için ihtiyacım olacak gücü elde etmek olduğunu düşünüyorum.
Tekrar blog yazmaya başlamamın nedeni bu sürece faydası olacağını düşünmem. Kendime verdiğim taahhütleri burada paylaşacağım. Eğer takip edenim ve sorgulayanım olursa, bu taahhütleri yapmak için bir zorunluluk hissederim ve üşensem bile "kendini kanıtlama" özelliğim nedeni ile yapmak zorunda kalırım. Böylece, Arsız Böcük'ün dediği gibi, kendini tuzağa düşürmek gibi iyi bir yöntemi kullanmış olurum.
Şu anda ihtiyacım olan tek şey biraz cesaret...Hadi başlayalım :)






1 yorum: