22 Haziran 2013 Cumartesi

Mutlu Yıllar Güzel Annem

Bugün biricik güzel anneciğimin doğum günüydü. Sabah uyanır uyanmaz arayıp muhteşem sesimle doğum günü şarkısını söyleyerek ilk kutlamamı yaptım. Sonrasında tüm gün iş yerindeki bir eğitime katılmam gerekti. Ancak akşam 17:00 civarı anneme gidebildim.

Canım, beni her zamanki güzel gülüşüyle karşıladı. Bu kadın hakikatten çok güzel yaa.. Tü tü tü nazar değmesin. Cildi hala pırıl pırıl, hiç yaşını göstermiyor. Azıcık makyaj yapınca güzelliği daha da ortaya çıkıyor. Ehh.. ben de anneme benziyorum :)) . Yılların annemde değiştiremediği  bir özellik daha var. O da bizi sürekli koruyup kollamaya, sürekli beslemeye çalışan tam bir anaç tavuk olması. Bazen bu özelliği çileden çıkarıyor olsa da onun böyle mutlu olduğunu görünce söyleyecek lafım kalmıyor. Çılgın Ruziye ve ben kaç yaşımıza gelmiş olursak olalım, hala onun biricik yavrularıyız.

Seneler geçtikçe özel günleri kutlamanın heyecanı azalıyor galiba. Artık ne annem ne de babam özel bir şeyler yapmayı pek istemiyor. Önceden olsa dışarı yemek yemeğe falan giderdik, ya da evde olacaksak bile süslü püslü giyinip özenle kurulmuş soframızda keyif yapar, fotoğraflar falan çekerdik.  Ben küçükken, biz çizgi film izlerken annemin mutfakta iş yapıyor olmasına çok üzülürdüm. O yemek yapmak zorunda olduğu için çizgi film izleyemiyor zannederdim :) . Belki şimdi de öyle bir durumdur. Belki gerçekten üzülmemi gerektirecek bir şey yoktur. Belki sadece o günü hatırlamak ve bir arada olmamız onlar için yeterlidir. O yüzden bu heyecanın azalması her ne kadar içimi burksa da saygı duymaya ve anlamaya çalışıyorum. Dilerim daha çok uzun yıllar böyle güzel günleri sağlıkla ve mutlulukla bir arada geçiririz :)

Bu arada senin diyet n'ooldu diye merak ediyor olabilirsiniz. Günü, akşam yediğim evde yapılmış ve üstüne Nutella sürülmüş 2 dilim anne keki ile kurtardım. Yarın sabah erken kalkıp önce güzel bir yürüyüş , sonra da sağlıklı bir kahvaltı ile olayıma kaldığım yerden devam etmeyi planlıyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder