10 Şubat 2014 Pazartesi

Hangisini Seçsem ?!!


Aman maşallah diyelim. Bugün de kendimi zorladım ve kırk dakika yürüyüş yaptım. Spordan sonra önüme gelen her şeyi yeme isteğimi de frenlemeye devam edebilirsem harika olacak. Acayip iştahım açılıyor, bu nasıl iştir arkadaş ?!!

Yirmi bir gün boyunca aynı şeyi yaparsan alışkanlık haline gelirmiş. Spora gitmeyi alışkanlık haline getirmek için cezbedici bir şeyler bulmam gerekiyor. Bir kaç gündür bunun ne olabileceği üzerinde düşünüyordum, sonunda buldum. Şöyle afilli bir delikanlıyı gözüme kestireceğim. Sonra da her gün onu görebilme umuduyla club'a gideceğim. İlk bakışta sapıklık gibi gelebilir ama inanın öyle değil, tamamen motivasyon amaçlı.


Bu konuyu düşünürken ciddi bir problemim olduğunu fark ettim, "odaklanma sorunu". Şu afilli delikanlıyı tespit etme konusunda ciddi bir seçme ve hedefe odaklanma sorunu yaşıyorum. Tam birine karar veriyorum... hooop önümden bir başkası geçiyor. Gidiyorum peşinden.. bu sefer yanımdan daha sağlam bir parça(!) geçiyor. Aaayyynen yüz seksen derece dönüş yapıp onun arkasından gidiyorum. Offf... Nasıl yorucu bilemezsiniz. Oysa seç birini gitsin ! Yürüyüş yapan mı, ağırlık çalışan mı? Belki de en iyisi yüzücülerdir. Aaaa..Spinning yapanlar da hiç fena değil, bakın işte onlar yeni keşfim. Bu keşif hikayemi size daha sonra anlatacağım ;)

Acaba hiç polemiğe girmesem ve "hepiniz benim yavrularımsınız" moduna mı girsem ?
Önerisi olan ...?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder