16 Şubat 2014 Pazar

Happy GALentine's Day


Bir Sevgililer Günü daha geçti. Akşam olup da, sevgilileriyle birlikte gittikleri yerden check-in yapan arkadaşların mesajlarını gördükçe içim sızladı. Aahh o yakışıklı harika insanlar.. Benim gibi sevgi dolu, güler yüzlü, komik ama bir o kadar da kendi çapında seksi bir hatun yerine, iki üç ay sonra birer gudubete dönüşecek cadolozlarla birlikle zaman geçirmek zorunda kaldılar.. Yazıııkk ! Onlar adına gerçekten çok üzülüyorum. 14 Şubat'taki onca romantizm girişimlerinin "meyvesini" Mart ayında bol bol yerler umarım!


Her ne kadar 14 Şubat'ta yalnız olsam da dün gayet keyifli vakit geçirdim. Kızlarla bir hafta öncesinden plan yaptık ve 15 Şubat Sevgilisizler günü kutlamaya karar verdik. Sonradan Arsız Böcük'ten öğrendim ki "Galentine's Day" diye bir şey varmış. Sevgilisi olmayan veya olup da o gün satışa getiren hanımlar buluşup felekten bir gün çalıyor. Biz de aynen öyle yaptık. Önce Taksimde bir Ocak başına gittik. Gır gır, şamata, kahkaha içinde güzel bir yemek yedik. Sonra "Metot" isimli bir oyunu izlemeye gittik.


Oyun bir şirketin toplantı odasında geçiyor. İş görüşmesi için aynı anda gelen dört kişi, hiç alışılmadık testlerden geçiriliyor. Bir yandan günümüz iş dünyasında yaşadığımız acımasızlıkları komedi tadında göz önüne sererken, diğer yandan hayatımızdaki değerlerimizle ilgili düşündürmeye yönelten çok güzel bir çalışmaydı. Başından sonuna kadar gülmekten yanaklarıma ağrılar girdi. Vaktiniz olursa mutlaka gidip izleyin.


Tiyatrodan çıkınca, kızlar sıcak bir şeyler içmek istedi. Ben sıcak şarap içeriz diye düşünmüştüm.. Özsüt'e gidip birer çay içtik (!). Orada da biraz muhabbet ettikten sonra dağıldık. Aslında gece biraz daha çılgın devam edebilirdi. Ama her ne kadar bize ayak uydurmaya çalışsa da, sevgili Arsız Böcükümün pek keyfi yoktu.  14 Şubat akşamı kanser nedeniyle yakın bir arkadaşını kaybetmişti ve hiç o modda değildi.
Hayat ne kadar acımasız. Birileri sevgilisiyle çok mutlu bir gün geçirirken bir başkası sevdiğini kaybetmenin acısı ile yanabiliyor. Gece yatarken, Tanrı sabrını eksik etmesin diye , o gencecik insanın karısı için dua ettim.


Eveet sevgili takipçilerim. Bu seneyi de böyle geçirdim. Gelecek yıl için gerçekten umutluyum. Biliyorum, orada bir yerlerde hayatına girmemi bekleyen harika bir insan var. İşte şimdi tüm cesaretimi topluyorum ve o kişiye sesleniyorum.. Çıksana artık ortaya pzvnk!!! Ömrüm seni beklemekle mi geçecek?!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder