9 Şubat 2014 Pazar

Keyifli bir Cumartesi

İşte güzel geçen bir gün daha..
Sabah kalkıp hafif bir kahvaltı yaptıktan sonra üşenmeden spora gittim. Kırk beş dakikalık yürüyüşün ardından yirmi dakika yüzdüm. İkide bir genzime su kaçırmış olmasaydım havuzda daha uzun süre kalabilirdim. Şöyle adam gibi yüzmeyi bir türlü öğrenemedim. Ha bire senkronu kaçırıyorum. Başımı suyun dışına çıkarınca nefes almam gerekiyor, içinde degiiilll !!!


Boğulmamayı başararak spor olayını bitirdikten sonra anneme gittim. Önceden sipariş ettiğim kaçamak çorbası beni bekliyordu. Öğle yemeğinin ardından eve döndüğümde yorgunluğum geçsin diye şöyle bir uzandım. Yaklaşık üç saat uyumuşum. Kalkar kalkmaz akşam için hazırlanmaya başladım . Çılgın Ruziye gelip beni aldı ve Zorlu Center'a doğru yola çıktık. Evet biliyorum, 15 Şubat'a kadat AVM'lere gitmeyecektim. Cats müzikalini izlemek için bu kuralımı birazcık çiğnemiş oldum.


Zorlu  Center'a ilk gidişimizdi. Otoparkta yer ararken Çılgın Ruziye nedense bir üst kata çıkmak istedi. Meğer o kat şimdilik kullanım dışıymış. Birden kendimizi dışarıda, geri dönüşü yok gibi görülen bir yerde bulduk. Koca tesis bizi resmen dışarı tükürmüştü. Epey bir yol kat ettikten sonra otoparka tekrar geldik. Daha beş- altı dakika önce aynı aracı kontrol etmiş olmanın verdiği şaşkınlıkla bakan görevlilere sevimli birer gülüş attıktan sonra nihayet bir yer bulup park ettik.


Henüz gösterinin başlamasına vakit vardı. Güzel bir yerde oturup karnımızı doyuralım dedik. Epeydir gitmek istediğim Jamie's Italian'a bulup içeri daldık. Mekana girmemizle çıkmamız bir oldu. İçerisi çok kalabalıktı. Sıra bekleyen en az on-on iki kişi vardı. Gitmeden önce rezarvasyon yaptırmakta fayda var. Tom's Kitchen , Eataly ve Beymen de aynı şekilde kalabalıktı. İyice canımız sıkıldı. Food Court'a inmeye karar verdik. Aşırı gürültülü ve havalandırması bozuk bir ortamda salata yemek hiç gıdıklayıcı değildi. 


Yemek sonrası gösteri mekanına gidip yerimize geçtik. Salonu çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Koltuklar çok dip dibe ve oldukça dar. Asıl sinir bozucu olan, belirtilen zamanı on dakika geçmiş olmasına rağmen hala gösterinin başlamamış olmasıydı. Sanırım salonun dolması beklendi. İnsanların protesto alkışları olmasaydı daha ne kadar bekleyeceklerdi, merak ediyorum doğrusu.


Gösteri bitene kadar zaman nasıl geçti hiç anlamadım. İzlediğim en keyifli müzikaldi. Sahnede sanki gerçekten kediler dolaşıyor gibiydi. Sanatçıların sesi harikaydı, mest oldum. Bu arada, hani şu ünlü "Memory" isimli parça var ya.. Meğer Cats müzikalindenmiş, hiç bilmiyordum. 


Sanıyorum yarın İstanbul'da son kez sahnelenecek. Biraz zor ama bilet bulabilirseniz gitmenizi öneririm. En azında boş bir vaktinizde internetten izleyin. Müzikal seviyorsanız büyük keyif alacağınızdan eminim.

Tatil günlerinde kaliteli zaman geçirmek beni çok mutlu ediyor. Sabah spora gitmeye üşenip öğlene kadar uyuyabilirdim. Akşam sosyal bir etkinliğe katılmak yerine evde oturup televizyon seyredebilirdim. Oysa dinlenmek, hiç bir şey yapmadan oturmakla değil, fayda sağlayacak aktiviteler yaparak mümkün oluyor. Deneyin ve siz de güzel bir gün geçirin ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder