21 Ekim 2013 Pazartesi

Bugünden Notlar


Yahu bende de ne şans varmış arkadaş. 26 Ekimde Fest Travel ile Kapadokya turuna katılacaktım. Ancak bugün öğrendim ki, yeterli kişi sayısına ulaşılamadığı için iptal edilmiş. Başka tur var mı diye sordum ama kesinleşmiş bir program olmadığı cevabını aldım. Zaten bu tur gerçekleşseydi de bendeki bu şansla muhtemelen ya hep yaşlı teyze ve amcalar olurdu ya da romantizmin doruğundaki genç çiftler.


Oysa günüm çok güzel başlamıştı.  Gözümü açtım, pencereden dışarı baktım ve o korkunç trafiği gördüm. Sonra büyük bir zevkle "Yat yat yaaaat !!" diye bağırarak kendimi tekrar yatağa attım. Hala izinde olmak harika bir duygu. Hele ki geçen haftayı saçma sapan eve kapanarak geçirdikten sonra bu haftanın tatil olması çok iyi oldu.
Sabah kötü haberi aldıktan sonra bir iki işimi halledip rahatlamak için boğaza gittim. Sevdiğim bir mekanda karnımı doyurduktan sonra uzun bir süre aşağıda gördüğünüz bankta oturup boğazı seyrettim, çok iyi geldi.


Sonra Kanyondaki Harvey Nichols içinde yer alan kuaföre gittim. Orada Serdar diye biri var, "Kaş tasarımcısı" . Yani nasıl tarif etseeemmm... Mentos gibi, dışı sert içi yumuşak biri. Acayip ciddi bakışlarla yapıyor işini, tırsıyorum adamdan. Bugüne kadar gülümsediğini pek görmedim. Aynı ciddi ifadeyle, bir ucunu dişine taktığı drima ipi iki parmağına sarıp şakada şukada son temizlik olayına girişmesi.. biiirazz tuhafff !! Ama kaşınıza çok güzel şekil veriyor, denemenizi öneririm :)


Orada işim bitince D&R'a uğradım ve bugün dağıtıma çıkan Ahmet Ümit'in "Beyoğlu'nun En Güzel Abisi" isimli kitabını aldım. İşte bu tatil için okumayı planladığım cinayet romanı.. ni-ha-ha-haa.. :) . Gözüme kestirdiğim başka kitaplar da oldu ama onları sadece not aldım, kitap fuarına saklayacağım, az zaman kaldı zaten. Aptalca belki ama oradan almak başka bir keyif veriyor :)
Kanyondan çıkınca Lady N'le buluştuk. Evine dönmeden bir kez daha görebildiğim iyi oldu. Aralık ayında tekrar gelecek galiba ama belli olmaz. Insan özlüyo işte yahuuu... :(
Son olarak, insanlık için küçük benim için büyük bir adım atmaya karar verdiğimi gururla duyurmak istiyorum. Yarın şehirler arası ilk araba yolculuğumu yapacağım. Hem de tek başıma. Bunun için olabilecek en yakın yeri seçtim, İzmit. Bakın şimdiden söylüyorum, bunu yazan tosun gülene kosun . İzmit burnumuzun dibi gibi görünebilir ama sonuçta başka bir il. İhtiyacım olabileceğini düşündüğüm tüm eşyaları topladım. Haritam yok ama onun için de IPhone'a güveniyorum.


Eğer yarını kazasız belasız atlatabilirsem ertesi gün Sapancaya, daha sonra Abant'a falan gitmeyi planlıyorum. Madem Kapadokya olamıyor, ben de sınırlarımı başka türlü zorlarım .
Inşallah İzmit diye yola çıkıp kendimi Kayseri'de bulmam. Bana şans dileyin :)





3 yorum: