13 Ekim 2013 Pazar

Tek BaşınaYapılabilecek Faaliyetler - 1

Geçtiğimiz hafta boyunca, gezip tozma işini tek başına yapmaktan hoşlanmadığımı keşfettik. Gerçi çare yok, tek gezmeye devam edeceğim ve eşşek gibi bundan keyif almayı öğreneceğim. Ama bu arada, tek başına yaparken de mutlu olabileceğim faaliyetleri bulmam gerekiyor.Fazla işkenceye gerek yok öyle değil mi ?


Yaklaşık 13-14 sene önce her hafta sonu taksime çıkar, tünele kadar şöyle bir tur attıktan sonra sinemaya giderdim. Filmin başlama saatini beklerken veya film bittikten sonra  Dulcinea'ya gider bir çay ya da kahve içerdim. Her film arasında da mutlaka Frigo dondurma yerdim. Bu rituelden çok keyif alırdım ve hiç yalnızlık hissetmezdim.


Bugün akşam üzeri aklıma esti, evin yakınındaki bir sinemaya gittim. O saate en yakın olan film "Runner Runner" di. Biletimi ve küçük boy patlamış mısırımı alıp geçtim içeri. İzlediğim tipik bir amerikan filmiydi, geyik ötesi. Justin yavrusunun hatırına izledim ama o olmasa ikinci yarıda çıkardım muhtemelen. İşin iyi tarafı, filmin kötü olması dışında başka hiç bir sıkıntı yoktu. Orada tek başına olmak eskisi gibi keyif vericiydi. Haa.. bu arada, bu sefer ara verildiğinde dondurma almadım. Zaten patlamış mısır bile yeterince büyük bir kaçamaktı. Bu faaliyeti cebe koyuyorum :)

Sinemadan sonra AVM içinde dolaşmaya başladım. Çok uzun zamandır kendi bedenimi bulamadığım, güzel kıyafetlerin olduğu mağazalarda dolaşmıyorum. Bazen çılgın Ruziyenin zoru ile şöyle bir giriyorum, sonra "Şurda buluşuruz" diyerek başka bir yere gidiyorum. Bu sefer yine birden bana geliverdiler. Bebe diye bir mağaza var. Epeydir adını duyuyorum, vitrininde rengarenk ürünler var. Daldım içeri. XXS diye bir beden vardı yaa, yuh diyorum.


Mağazada dolaştıkça, eskiden böyle kıyafetlere sığacak kadar zayıf olduğumu hatırladım. Hatta vücuduma göre ince bir belim vardı ama bir türlü bunu ortaya çıkaracak tarzda bir kıyafet bulamazdım. Hoş bulsaydım da o dönemler bunları giyecek cesaretim olur muydu bilmem. Yukarıda gördükleriniz daha hiç bir şey değil. Bir de  http://www.bebe.com adresine girip bakın, neler neler var. Bunca zaman boyunca aptal gibi boşuna kaçmışım böyle mağazalardan. İşte yeni faaliyetlerimden biri bu olacak. Mağazalara gir, gez, gör, heveslen ve za-yıf-laaa. Hem benim bu hatunlardan neyim eksik? Fazlam bile var..35 kilocuk kadar :P .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder