29 Ekim 2013 Salı

Son Dakika Haberi

Blogumda bahsetmemiştim ama uzuuun zamandır bizim binanın asansöründe muhteşem bir erkek parfümü kokusu aldığımı ve sahibini merak ettiğimi arkadaşlarım bilir. Bugün eve döndüğümde nihayet o kokunun sahibini gördüm, Bay 13. Kat  :)) . Uzun boylu, en az 28 en fazla 32 yaşlarında, kolunda dövmeleri olan sevimli bir komşu. O benden önce asansöre binmişti, arkasından yetiştim. Parıldayan gözlerle "Merhaba" dedim. O da bana çok seker gülümsedi ve başını salladı. 
Ben 9. kattayım. Asansör katları birer birer çıkarken, "iyi ki kuaföre gitmişim" diye aklımdan geçiriyordum. Aslında sadece dip boya yaptıracaktım ama hazır gelmişken kırık fön de çektireyim bari demiştim. İşte bakın, neyin ne zaman işe yarayacağı belli olmaz. Her daim bakımlı ve hazırlıklı olmak lazım. Bir gün "iç motivasyonlarımın" da işe yarayacağından adım gibi eminim, neyse ... 
Artık katıma gelmiştik. komşuma doğru yandan güzel bir bakış atıp en şuh sesimle "İyi günleeer" dedim. O da bana "İyi günler, saygılar" dedi ?!!!  "Saygılar? ... Saygılar derken ?.... Ulan itoğlu it.."  demeye kalmadan asansörün kapısı kapandı. Tamam, birazCık büyük olabilirim ama teyze yerine koymanın ne gereği var yaniii?
Sonuç olarak acayip bir moral bozukluğu içindeyim. Aşağıdaki şarkı, benimle aynı durumu paylaşan kader arkadaşlarım için gelsin, "Sevdiğim kız abi dedi..."  http://www.youtube.com/watch?v=86VVJ66OMIU 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder