3 Ekim 2013 Perşembe

Tatil Planları


Heyoooo...Şafak bir . Yarından sonra yıllık iznim başlıyor. 30 Ekim'e kadar iş yerinden uzak olacağım. Özellikle son 2-3 haftadır yaptığım iş işkence haline gelmeye başlamıştı. Bu tatil iyi gelecek.

Mesleğimi seviyorum ama şu andaki görev tanımını sevmiyorum. Sevgili koçum bir seferinde,  "Ee ama sen de hem sünnetçiyim diyosun hem de "şey" görmek istemiyorum diyosun, böyle olmaz ki " diye çıkışmıştı. Son zamanlarda bu lafı sık sık hatırlar oldum.


Evet ben sünnetçiyim..Aslında sorunlarla uğraşıp çözmeyi severim. Ama bazı şeyler var ki eline aldığında büyür büyür büyüüür... O zaman birileri gelir hesabını sana sorar. Anlatamazsın ki derdini, o şeyi ortaya çıkarana git sor diyemezsin bir tür türlü. İşte o zaman kökünden kesip atasın gelir, sorunu... Ne var ki her işin bir kuralı ya da izlemen gereken bir prosedürü olduğundan yapamazsın. Ondan sonra işin yoksa uğraş dur. Başka bir yöntem bulmak lazım ama ne? Tatilde biraz bunun üzerinde kafa yoracağım.


Hiç bu kadar uzun tatil yapmamıştım. Bu gibi zamanlarda hep boş otobüse binmiş gibi hissederim, hani nereye oturacağınızı bilemezsiniz ya.. Şimdi de zaman çok olunca acaba ne yapsam derdine düştüm. Sanırım önceliğim İstanbul gezilerimi yapmak olacak. Sonbaharda İstanbul çok güzel olur, gönlümce keyfini çıkarmak istiyorum.


Sırada okunmayı bekleyen kitaplarım var. Koçumcuğumun doğum günüm için hediye ettiği kitap gelince hepsinin pabucu dama atılmıştı. Eğer araya sıkıştırabilirsem bir de cinayet romanı bulup okumak istiyorum..şifa niyetine :)


Tabii ki sporu unutmuyoruz. Becerebilirsem kısa süreler bile olsa hem sabah hem de akşam yürümek istiyorum. Şöyle bir beden küçülsem de döndüğümde iş yerindekileri şaşırtsam fena mı olur? :). Bu arada bu hafta diyetisyenim olmadığı için detaylı ölçüm yaptıramayacağım.


Her ne kadar rejimde olsam da, nefsime hakim olup MSA'nın bazı workshoplarına da katılmayı düşünüyorum. Epeydir aklımdaydı. Ekim programları da hiç fena görünmüyor. Naughty girl bir seferinde bana, birini ayartmak için eve çağırıp makarna yapıp şarap içmeyi teklif etmemi önermişti. Yemek yapmayı bilmeden bu iş biraz zor, ona da bahane olur :P. Gerçi ona kalırsa ben umursuz vakayım, neyse.. :)


Kısa bir süreliğine Bozcaada'ya gitmeyi de düşünüyorum. Gidersem orada çok sevdiğim birini de ziyaret edeceğim. Bu gezi aynı zamanda benim cesaret adına yaptığım bir faaliyet olacak. Tabii eğer yaparsam... Bu konuda da Naughty girl geçen hafta içinde kanıma girdi. "Sen manyak mısın" diye başlayıp , uzun uzun vizesiz turlardan, en kolay ve hızlı şekilde yurt dışında nereleri ayarlayabileceğimden ve gittiğim yerlerde neleer neleeeeer yapabileceğimden bahsetti. Bu kızın acayip bir ikna kabiliyeti var. Eğer Hırvatistan dediği kadar varsa bir gidip tadına bakmak...aman şey yani.. bir gidip görmek isterim.

Planlar böyle ahali... Tatilde yazmak için daha fazla vakit bulacağım için tüm gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz. Gördüğüm kadarıyla sevgili Arsız Böcük'ün  reklamı sayesinde girip göz atanların sayısında epey artış olmuş. Umarım tatil maceralarım da insanların ilgisini çeker :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder