19 Kasım 2013 Salı

Açım Uleennn !!

Geçtiğimiz Cumartesi günü diyetisyenimden çok fena fırça yedim. Hatun sonuna kadar haklı. Ne öyle iki ileri bir geri ? Bir önceki hafta yağdan verdiğim 2.9 kilonun 1 kilosunu geri almışım. Bu hafta sırf protein diyeti verdi. Kahvaltıda bile ekmek yok, tam bir kabus. Bugüne kadar bozmadım. Çünkü iş bu sefer inada bindi. Önümüzdeki hafta o tartı en az 87 kg gösterecek.


"Bugüne kadar bozmadım" ifadesine bir açıklık getirmek istiyorum. Bizim iş yerinde bir arkadaş var. 20 gün önce bir bebeği oldu. Bugün onun şerefine herkese Güllüoğlundan çeşit çeşit baklava almış. Şimdi... Çocuk 10 yıllık arkadaşım. O kadar ikram etmiş, "Aaa yemeyecek misin?" diye sitem etmiş... yemezsem ayıp olmaz mı? Tabi ki çok ayıp olur. Hem bu amaçla tatlı yemek sevaptır.

Geçen gün bir arkadaş şöyle bir tez öne sürdü. Daha doğrusu medyum gibi biri varmış, o söylemiş. Dünyada her şey insanlar için varmış. Dolayısı ile istediğimizi yememiz gerekirmiş . Önemli olan yediğimizden pişmanlık duymamakmış. Pişman olmazsak kilo almazmışız.

Sevap ve pişmanlık mevzularını birleştirerek koca bir dilim baklavayı  iki ısırıkta mideye yuvarladım. Tanrıımmmm...o nasıl bir keyifti. Ne yazık ki 20 dakika sonra çok büyük pişmanlık duydum. Telafi etmek için akşam yemeği niyetine sadece ayran içtim ve 2 tane minik salatalık yedim. Şu anda açlıktan ölüyorum. En iyisi gidip uyumak. Bir an önce sabah olsun da ekmeksiz de olsa kahvaltı yapayım.. ühüüüü







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder