8 Kasım 2013 Cuma

Ilk hafta raporu

Yaklaşık 1 aylık tatilden sonraki ilk iş haftası nihayet bitti. Son gün eğitim vardı, yarın da ne yazık ki tüm gün eğitimle geçecek. Hafta boyu bazı nedenlerle işten geç çıkmak zorunda kaldım ve çok yoruldum. Ama hala kendimi deli gibi mutlu hissediyorum. Hala tatil modundan çıkamadığım için mi böyleyim yoksa bende bir şeyler gerçekten değişmeye mi başlıyor, işte onu çözemiyorum.


Bu akşam eğitim sonrası diyetisyenime gittim. Inanılır gibi değil! 1 haftada yağdan 2.9 kg vermişim. Tatildeki günahlarım ufaktan affediliyor anlaşılan :) . İş yerindeki yoğunluk yüzünden hiç spor yapamamıştım. Önümüzdeki hafta spora da başlayabilirsem harika olacak.


Diyetisyenden sonra canım değişik bir şeyler yapmak istedi . Arkadaşlarla ayarlanmış bir program yoktu, yine tek kalmıştım. Tek başıma sinemaya gittim, "Last Vegas" . Film geyik meyikti ama tek başına sinema olayı beni iyice sarmaya başladı :)


Pazar günü eğer bir aksilik olmazsa kitap fuarına gitmek istiyorum. Gidersem , yine şehirler arası yolculuk yapmış sayılabilirim. Acaba oralara kadar gitmişken öğle yemeği için Tekirdağa uğrayığ köfte mi yesem ? Ne gereği vardı TÜYAP'i o kadar uzaklara götürmenin bilmiyorum. Eskiden ne güzel taksimdeydi. Fuar boyunca bir kaç defa gitme imkanım olurdu.

Kasımın 10'u yaklaştı. Büyük kararlar vermek üzereyim. En çılgınca olanı da yabancı bir ev arkadaşı edinme fikri sanırım. İnanması çok zor ama bu fikir annemden çıktı. Gerçi kadıncağızın aklındaki, çıtı pıtı, temiz yüzlü, gözü açılmamış bir bayan master öğrencisi modeli. Ama benim pek öyle kısıtlarım yok, kızlı erkekli her türlü kabulüm. Gözü açılmamış kısmı hariç tabi :P .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder