30 Kasım 2013 Cumartesi

Heyyooo


Adalet bakanlığının UYAP adı verilen bir sistemi var. Buna üye olursanız, sizinle ilgili bir mahkeme kararı ya da diğer adli işlemler olduğunda cep telefonunuza sms geliyor. Uzun zamandır beklediğim mesaj dün geldi. "Bilmem kaçıncı aile mahkemesinin bilmem kaç nolu dosyasına davalı olarak eklendiniz". Bu demektir ki, sevgili kocam nihayet üç yıllık bekleme süresinin bittiğini fark etmiş ve boşanma sürecini başlatmış. Şimdiki aklım olsaydı hiç bu kadar uzatmazdım ya, neyse artık geçen geçti. Önemli olan, o mesajı gördüğüm anda hissettiğim rahatlama duygusu. Kazanan Şirinlik Muskası olmaya bir adım daha yaklaştım, mutluyum :)


Bugün Naughty Girl'ün sevimli oğlunun birinci yaş gününü kutladık. Diğer arkadaşlarım da çocuklarını getirmişti. Bebek sevmeye doyamadım. Normalde bebekler beni pek sevmez. Kucağıma aldığımda hemen ağlamaya başlarlar. Minik Ege bu kuralı bozmadı sağolsun. Ama işin iyi tarafı herkese karşı aynı tepkiyi gösterdi. Boracık deseniz daha iki üç aylık zaten. İnsan ellemeye bile kıyamıyor. O genelde uyudu, pek ses çıkarmadı. Anne - babasına çaktırmadan biraz sarsıp uyandırmak istedim ama pek oralı olmadı velet. Beni asıl şaşırtan, doğum günü sahibi Efe'ydi. Kucağımda hiç sesini çıkarmaması yetmiyormuş gibi, bir ara başını koluma yaslayıp uyuma moduna geçti.


Böyle güzel bir şey görmüş müydünüz yaaa... Uzun süre kucağımdan inmedi. Bir ara dedesi almak istedi , gitmedi. En sonunda babası gelip aldı. Yoksa çocuğun gideceği falan yoktu, beni çok sevdi :) . Yani gerçeği öğreninceye kadar öyle sanıyordum. Meğer asıl sevdiği ben değil de Edi ile Büdüymüş. Herif tam da uyku modundayken bulmuş kocaman yumuşak yumuşak...töbe töbeee.. Kendimi kullanılmış hissediyorum. Erkeklerin hepsi aynı işte. Ulan el kadar bebe bile lannn... el kadar bebe bileee!!! :P .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder