18 Eylül 2013 Çarşamba

91.2


Bugün bir mucize oldu ve Bıçkın konuştu...valla... Akşam tam binerken şöyle bir ses çıkardı "Iiiiyyykkkk..viiik". Tabii daha 1 yaşında olduğu için ne dediği tam anlaşılmıyor. Galiba kendi dilinde "N'olur Zayıfla" demek istedi .
2 Haftadır açım aç. Rejimin yanında gün aşırı yürüyüş de yapmıştım. Sadece 91.2 'ye kadar inebilmişim, yazıklar olsun bana. Alt tarafı doğum günümde incecik bir dilim pasta yedim. Bir de Cumartesi günü 1-2 top dondurma yemiş olabilirim, hadi bilemedin 3...veya 5. Ama Çağla da yedi, hem de gözümün içine baka baka...


Sonra ben yemiyorum diye surat astı, o yemezse boğazımdan geçmez dedi. Yani en azından der gibi baktı. Aslında boğazı ağrımasın diye dondurmayı yaladıktan sonra annesinin zorla su içirmesi yüzünden de suratı asılmış olabilir, orasını fazla kurcalamayalım. Nihayetinde o akşam başka bir şey yemedim.


Neyse, durmak yok, yola devam..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder