1 Eylül 2013 Pazar

Pis kedi, hain kedi



Evet yine o kedi... Neredeyse bir yıl oldu, inatlaşmamız bitmedi. Bıçkını farklı katlara park etmem, haftalarca yıkatmamam, üzerine parfüm sıkmam ...hiç biri işe yaramadı.
Dün akşam Bıçkını iç-dış bir güzel temizletmiştim. Park ettiğimde içimde yine o tuhaf sıkıntı başladı. Ertesi gün temiz bulmak için dualar ederek eve döndüm. Ve bu sabah... Bu şefersiz kedi benimle resmen dalga geçiyor.


Yukarıda gördüğünüz, pati izlerinin küçücük bir parçası. Kaputun üzerinde pıtır pıtır gezmiş. Sonra tavana çıkmış. Orada pis tozlu koca dötlü postunu yayıp bir güzel yatmış. Sonra ön camdan tekrar aşağı inmiş, inerkende biraz kaymış...salak...
Araba üstüne çıkmayan kedi mi olur, saçmalama diyebilirsiniz. Ama bu öyle değil. Özellikle ben arabayı yıkattıktan sonra yapıyor. Kirliyken asla çıkmıyor. Yıkattıktan sonraki ikinci veya üçüncü günü bile değil, hemen ertesi gün bunu yapıyor.
Bir gün sırf gıcığına Bıçkının başında nöbet tutmayı düşünüyorum. Suç üstü yakalayıp alıp karşıma konuşayım diyorum, "söyle arkadaş... derdin ne senin ?!!!"  Baktım miyav miyav diyo, hadım etmekle tehdit edicem. Bir daha yapmayacağına yemin ederse belki affederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder