19 Eylül 2013 Perşembe

Rezil bir gün


İşte yine o iğrenç günlerden biri. İş yerinden biri ile telefonda tartıştım. Tabiki yine aynı pislik. Bu sefer fena restleştik. Telefon görüşmesinden sonra o beni genel müdürüme şikayet etmiş. ben de onun hem yöneticisine hem de insan kaynaklarına şikayet edilmesi için talepte bulundum. Bakalım işin sonu nereye gidecek. Hiç bir şey olmazsa bir gün iş çıkışı takip edicem. Sonra karanlık bir sokakta sıkıştırıp, üstüne oturarak ezmek suretiyle pestilini çıkarıcam. Belki de yukarıdaki amcaya özenip şöööyle yağda soğan çevirir gibi ....


İşin kötüsü bugün dolunay var. Dolunayda genelde gergin olurum ve o dönemler tahriklere kapılmamaya çalışırım. Çünkü kızdığım zaman birden gözüm dönüveriyor. Nasıl olduysa bu sefer dolunayın gelişi dikkatimden kaçmış, sakinliğimi koruyamadım. Bir kaç aydır Susan Miller ablayı takip etmiyorum, ondan herhalde. N'apiim, hatunun son zamanlarda söyledikleri pek tutmuyordu. Gerçi pek inanmam böyle şeylere ama...

Şu saat oldu hala kızgınlığım tamamen geçmedi. Üstüne reflüm azdı. Migren ağrılarım da soldan soldan gelmeye başladı. Bu tür konulara takılmamayı bir şekilde öğrenmem lazım. Koçumcuğum bir ara spiritüel konulara ilgi göstermemi önermişti, işe yarar mı acaba ? Çok umutlu değilim, çünküüüü...


Geçen gün durup dururken eski diyetisyenim aradı. Muhabbet arasında önce bir güzel laf geçirdi, sonra da cumartesi gününe randevu verdi, telefonu kapattık. Nerden çıktı bu şimdi diye düşünürken koçumcuğumdan şüphelendim. Acaba bir şekilde tanışıyorlar mı? Tam da zayıflama konularını konuşuyoruz falan derken... Mesaj atıp yoklamak istedim. Sevgili koçum, "geçen görüşmede epey enerji saldık evrene ondandır" dedi. Yaptığı gayet iyi niyetli olarak görüşünü paylaşmaktı . Gerçekten biz mesaj gönderdiğimiz zaman bunu uslu uslu yapan bir evren olduğunu kabul ediyor ve mutlu oluyor. Aynı zamanda bunu karşısındakiyle de paylaşıyor. Ama kabzımal ben ne yapiyorum? Mesajı gördüğüm anda saniyeler içinde aklımdan şöyle şeyler geçiriyorum;
Ne? salmak mı? Hayır ben salmadım...valla yapmadım. Haaa, yani öyle enerji salmak, ohhh. Peki evren kim? Ben tanıyor muyum? Niye tanımıyorum? Sen tanıştıracak mısın? Yoksa evli mi? Sevgilisi mi var? Tüüü yoksa ipne mi? Aman neyse ne? Enerjiyi almış hemen ispiyonlamış..... gibi gibi
Oysa yapmam gereken, biraz gevşemek, soruları bir kenara bırakmak, iç sesimi dinlemek, anlamaya ve öğrenmeye çalışmak, yol bulmak. Evet evet... Ben bu işi biraz öğrensem fena olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder