4 Eylül 2013 Çarşamba

Spor zamanı


Şekil 1-A
Nihayet tekrar spor yapmaya başladım. Hemde öyle site içinde yürüyerek değil... üşenmeden spor salonuna gittim. Ama hiç kolay olmadı.  Akşam gitmekten vazgeçmemek için gün boyu kendimi motive edecek şeyler bulmaya çalıştım. Bakınız Şekil 1-A . Ne alaka demeyin, bu beyler MyClub'da spor hocası :)

Şekil 2-A
Akşam yorgun argın işten çıkmadan önce en son Şekil 2-A 'ya bakıp "ya Allllahhh....." diyerek son bir enerji topladım ve gözümü spor salonunda açtım. 
Anaammm...açmaz olaydım... O ne beee!!! Fotoğraftaki çocukların hepsi tatile gitmiş galiba? Meydan tıfıllara kalmış. "Hadi" dedim... "Neyyyseee... Amaç spor yapmak, önemli olan ilk gün buraya gelmek. Gerisi kendiliğinden olacak ve motivasyona falan ihtiyacım kalmayacak" . 
Yürümeye başlayalı yarım saat falan olmuştu. Uzaklardan şeker mi şeker cillop gibi bir delikanlının yaklaşmakta olduğunu fark ettim. Yanımdaki koşu bandı boştu. İçimden "n'olur gel ...n'olur gel" demeye başladım. Veee.... geldiiii. Boy pos maşallah, esmer güzeli bir tip. Koşu bandına eşyalarını yerleştirdi ve yürümeye başladı. Bir kaç saniye geçtikten sonra kendimi tuhaf hissetmeye başladım..."N'olur giiiiiiiiittttt"... Aman tanrımm, kıyıya vurmuş ölü balina bile bundan daha iyi kokuyordur herhalde . Roll on diye bir şey var sersem herif. Yok arkadaş yok. Yakışıklıymış, boy posmuş, geç bunları, pigme olsun temiz olsun.

Hemen oradan uzaklaşıp cross çalışmaya karar verdim.Yeni bir kokarca gelene kadar  40 dakika falan devam ettim. Yorulmuştum da zaten, iyi oldu. Bir daha giderken bıyık bölgesine viks falan mı sürsem acaba?
Özet olarak ben spora başladım. Her ne kadar "yıldırıcı" etkenler olsa da yarın tekrar gitmek üzere şimdiden çantamı hazırladım. Hafta başında 92 Kg ile başladığım diyet, sporla da birleşince bakalım ay sonunda kaç kilo kaybettirecek ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder