12 Eylül 2013 Perşembe

Yeni bir yaş

Bugün doğum günüm :) . Otuzlu yaşlardaki son senem. Bu zamana kadar belki bir çok şeyi yapma fırsatını kaçırdım ama hiç bir şey için geç değil. 40. yaş günüme kadar tamamlamam gereken çok sağlam planlarım var. Azzz sonraaaa....
Sabah güne güzel başladım. yakışıklı CEO'cuğumuzun da katıldığı bir toplantı vardı. 2.5 saat adamın ensesini seyretme şerefine nail oldum. Yalnız dikkatimi çekti, adam artık yaşlanmış. Ense artık eskisi gibi değil, biraz kırışmış mı ne? Toplantı uzun sürünce bizim deli Naughty Girl sıkılıp sırtıma bişeyler yapmaya başladı. Sonra whatsApp'tan diğer arkadaşlara yaydığı mesajdan ne olduğunu fark ettim :) Bütün gün böyle gezdim... Çok şekerler yaa..


Öğlen iş yerinden bir arkadaşımla Big Plate'e gidip yemek yedik. Yanında da nefis birer Blush içtik. Zaten bugün pek çalışasım yoktu, o bir kadeh beni iyice gevşetti. Öğleden sonra iş yerinde geleneksel sürpriz pasta olayına girdik. Çook çok ince bir dilim aldım. Sonra altın kızlar beni toplantı odasına çekip aldıkları hediyeyi verdiler . Bu portföyü gece gezmelerinde kullanacağım :)


Akşam  bizimkilere gittim. Annem o kadar itirazıma rağmen yemek hazırlamış. Allah'tan pasta yapmamıştı. İlk defa bir doğum günümü incecik bir dilim pasta ile geçiştirdim, kendime  inanamıyorum . Babişkom bana 3 tane kitap hediye etti. Bunlardan birinin Montignac'in kitabı olması düşündürücü tabii :)


Neyse artık...Aslında çok düşünecek bir şey yok. Babişkom bile kendi dilinde "dur be kızım yeter artık" diyor. Düşündüm, bu iş öyle taahhütle, diyetisyenle, ivirit ziviritla olmayacak. Havuç olması lazım, hem büyüüüük bir havuç. İşte 40 yaşıma kadar tamamlamam gereken işlerden ilkini açıklıyorum.


Şu görmüş olduğunuz muhteşem şey Agent Provocateur olup, Türkiye'de de Kanyon - Harvey Nichols'da satılmaya başlandığını yeni öğrenmiş bulunuyorum. Cumartesi günü gidip bunun 38 bedeninin alacağım ve 40. yaş günüme kadar giyebilir duruma geleceğiiim...Nasıl hedef ama ?..Üff tamam be tamam ... 40, en fazla 42 ...zaten daha büyüğü yoktur...  http://www.agentprovocateur.com/  Başka ceşit bakmak isteyenler için bu da adresi.


Diğer hedeflerden biri ingilizce. Önümüzdeki sene bu konuyu da artık halledip aklımdan çıkarmak istiyorum. Dün Digitürk'teki bütün sevdiğim dizi ve belgesel kanallarının dillerini orjinale çevirdim. Evet zorlanıyorum ama yapacak bir şey yok. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, ingilizlerin ingilizcesi çok kötü. Köylü bunlar yahu, insan bu kadar kelimeleri yutar mı, ayıp ayıp :P


Artık ben de söylemekten sıkıldım ama bir diğer tamamlanması gereken hedef PMP olmak. Hafta başında tekrar çalışmaya başladım. 40. yaş günümde mutlaka pmp ünvanım da olacak.  Belki terfi etmiş ya da yeni bir işe girmiş de olabilirim. Ama ikisinden biri,  mutlaka ..  :)

Bir diğeri gezip tozma işi... İstanbul'u baştan aşağı dolaşmış olmalıyım. Hatta aralara şehir dışı, belki yurt dışı da sıkıştırabilirim. Onun dışında en azından ayda 5- 6 gece gece eğlenmek için dışarı çıkacağım. Öyle konser, opera, sinema falan, öyle şeylerden bahsetmiyorum. Bildiğiniz gece eğlencesi...


En büyük hedefim de, artık şu kamyon şoförü edasından kurtulmak ve kibar, zarif bir bayan olmak. Ayrıca yukarıdaki gibi zıpırlıklar da 40 yaşına gelmiş birine hiç yakışmıyor. Şimdilik bunu nasıl becerebileceğimi bilmiyorum. Önce kaba saba konuşmalarımı düzeltmekle başlasam iyi olur. Fısıldayarak konuşsam işe yarar mı acaba? Himm, o da çok mu şuh kaçar ? Bir iki taktik var aklımda, deniiicez işte bakalım.

Aklımdaki hedefler bunlar. Bir sene içinde tümünü oldurmaya çalışmayacağım, tümü o-la-cak.

Ah .. aklıma gelmişken. Artık bir süre için doğum günüm sadece 12 Eylül, yıl yok. Yalan söylemeyi pek beceremem, belki tam tarih söylemezsem 1980 zannedilir... Yersen :P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder