5 Eylül 2013 Perşembe

Çocuk Psikolojisi

Bugün iş yerinden kızlarla öğlen arasında İstinyePark'a gidelim dedik. Yolda Micky'e whatsapp'tan mesaj geldi.Gönderen küçük yiğeniymiş ve yanında bir de sesli mesaj yollamış. "Bunu 100 kişiye göndermezsen whatsapp'ın kapanacak" diye bir şaka yapmış. O da ona tamam canım gibisinden bir cevap yolladı. Bunun üzerine ben de dalga geçtim, "asıl sen bu mesajı 100 kişiye göndermezsen çükün düşer deseydin keşke hahaha ..." dedim... sonra...arabada anlık, derin bir sessizlik oldu...sonra...kızlar bir anda bana saydırmaya başladı :). Biri  "Sana söyleyecek laf bulamıyorum" diyor, diğeri "Bunu söylediğin çocuğun yaşayacağı travmayı düşünemiyorum" diyor... Allaaaaahhh.... anlaşılan yine densiz birşey dedim . İnatla kendimi savunmaya çalıştım. "Yaw arkadaş!  Pipi'nin  diğer adının çük olduğunu öğrenmiş olan çocuk, bu konuda travma yaşayacak aşamayı geçmiştir artık!!! "  Hala iddia ediyorum ki öyle... Yaniii öyle olmalı di mi?!!
Off galiba ben dünyanın en korkunç annesi olucam. Yukardaki malını biliyo da vermiyo işte :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder