21 Eylül 2013 Cumartesi

Kendini beğendirme sanatı


Bu bu nedir bu? Hadi polo t-shirt'ün yakasını kaldırana alıştık da ceket yakası kaldırmak n'oluyoo arkadaşım? Geçen hafta da Nişantaşı City's 'de gördüm bunlardan. Ceketin renginin cam göbeği olması yeterince dikkat çekici değilmiş gibi bir de yakalarını kaldırmıştı. Zaten o t-shirtlerin yakası da neden kalkar hiç anlamış değilim. Kızların çoğu bunu itici bulur.


Eric denen şu futbolcunun icadı olduğu rivayet edilir. Çok eskinin modasıydı, nasıl olduysa şimdilerde yine hortlamış. Allah bilir çocuğun tekiyle dalga geçmek isteyen bir kız o şekilde seksi görüneceğini falan söyledi, bu da şehir efsanesi gibi yayıldı. Yazıktır günahtır, enseleri kapatmayalım. Bisiklet yaka candır, hele bir de o ense yeni traş olmuşsa üüfff...

Ferit Odman
Yeni nesil erkekler kendilerini beğendirmek için saçma sapan şeyler yapıyorlar. Bugün diyetisyenimle görüşmek üzere EsteWorld'e gittim. Bekleme yerinde kafası kazınmış, epeyce kızarmış, kremlenmiş 4 tane genç vardı. Anlaşılan saç ektirmeye gelmişler. Bana sorarsanız saçlarının kazınmış hali gayet iyiydi, iki tel için o eziyete gerek var mı? Spor salonundaki hocalarımın saçları ve kasları gayet yerinde ama konuşmaya başladıkları anda batıyorlar. İçimden, "n'olur sus sadece seyredeyim" diye yalvardığım oluyor. Ah gençlik, oysa böyle saçıyla başıyla, yakasını kaldırmakla uğraşmak yerine, tek yapmaları gerekenin yeteneklilik veya etkili konuşma olduğunu bilseler...  Bkz Ferit. Karısı çok şanslı bir kadın :)


Tabii bizler için durum tam tersi, mesala ben. Diyetisyenle görüşme diye girdiğim sağlık merkezinden, ilave olarak ozon tedavisi ve foodtest alarak çıktım. Olaylar şöyle gelişti. Önce sevgili diyetisyenim çubuk kraker ile görüştük. Hoş beşten sonra bana yeni bir diyet listesi verdi. Sonra nasıl bir paket dahilinde devam edeceğimi ve indirim/kampanya gibi şeyleri konuşmak üzere birlikte sağlık danışmanının yanına gittik. 


Biraz konuştuktan sonra vücut muayenesi yapmak istedi, kalktım soyundum. Hatunun dehşet dolu gözlerle bir göbeğime bir yüzüme 3-5 kere bakma sahnesini görmenizi isterdim. Sonunda dayanamayıp "Eeee.. şey, bir dirhem et bin ayıp örter dediydileeerr, örttük işte. Sen görebiliyor musun? Ben 5 yıldır göremiyorum." dedim. Önce bir afalladı, sonra bir kaç dakika süren gülme krizine girdi. Tabi bu gülme krizine bilerek tepki vermemem, bana bolca indirim olarak geri döndü, ni-ha-ha-ha :)). 

Ozon tedavisi metabolizma hızını arttıracakmış. Aynı zamanda bağışıklık sisteminin güçlenmesi, yorgunluğun azalması, antiaging gibi faydaları varmış. Foodtest ile kilo vermemi engelleyen veya hızlandıran besinler tespit edilecek, ona göre diyet listem düzenlenecek. İleriki zamanlarda da çok dinlemediğim bazı yağ eritme yöntemlerini yapmaktan bahsetti. "Aslında vücut şekliniz çok güzel  ama yağlara gömmüşsünüz, sizi baştan yaratıcaazzz" falan dedi. Ben de "Eyvallah" deyip bir güzel paracıkları ödeyip çıktım. 

Yaa.. işte böyle. Keşke benim de işim bir yaka kaldırmak kadar kolay olsaydı. Vücudumdan atmam gereken 42.8 kg yağ kütlesi var. Vücut ağırlığımın %46.30'una denk geliyormuş. İdeali ise %20-28 arasında olması. Artık buradan bu yağ kütlesindeki azalmayı bildireceğim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder